Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

20 Haziran 2012 Çarşamba


-İYİLİK-
-
Ey İyilik kanatları!
Yırtık perdelere vuruyor gecenin matemi
Kim yas tutuyor kanatlar altında?
Bu Kanayan kimin kalbi gecede?
Soruyorum tüm yağmalanmış sorulara,
Gök gümüş rengini alırken ,
İnsanlığa sesleniyorum.
Bu çağrı
Bir sesleniş
Haykırış
İyilik adına açın tüm pencerelerinizi
Ve değeri eşsiz ölçülmez kalplerinizi
İmdat!
İyilik bir  lütuftur ..
...
Bütün evlerin ve evrenin çocukları iyilik topluyor
Yıldızlardan bu gece;
Gece ise üşüyor ,oluşmamış hayalleri dağıtıyor ,
Titreyerek
Korkarak,
serpiştiriyor yeryüzüne
Ve insan
Ey insan!
Korkuyor adaletsiz yeryüzünden..
Samanlar ,sarı altın renkli samanlar tutuşurmu
Bu eşsiz gecenin siyahında?
Yakıcı,
Yıkıcı,
Yağmalanmış sorular
Adalet eşlik edermi sorumsuz zihinlerden çıkan
Adaletsiz hükme?

...
Korkuyorum!
Çok kurkuyorum
Düşlerden,
Nicedir olgunlaşmamıştılar.
Odamın duvarında asılı
Yırtık perdelerden
Güneş geçiyor
Kör karanlığa inat,
Her bir delikten sızıyor adım adım
Ama korkarak;
Aydınlık işi zordu
Pek zordu.
Ben yinede kurguluyorum
Korkakça olsabile
Henüz kafamda gelişmemiş hayalleri,
Düşleri kurguluyorum
Resme dökeceğim elbet
Fırsat kolluyorum
İyilikle ve tüm benliğimle şefkatle sararak..

____Şair Meral&Meri____
        19/06/2012/











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder