Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

30 Haziran 2012 Cumartesi


-SÜRGÜN-

-

Gözlerindeki yakın ve uzak cennete dokunuyorum
Rüzgar başını bir yana çeviriyor,
Tıpkı bir annenin
Omuzuna ağır ve yorgun düşlerini yüklediği an gibi
Eşsiz bir samanyoluna ulaşırcasına
Uzaklaşıyorsun  o an için.
Gözlerin,onlar tıpkı bir çiğ  damlasını andırıyor
Berraklaşıyor ve aniden kayboluyorsun;
Ruhun kayıp giderken sensizleşiyorum.
Tüm yeşil çayırlarım göz yaşı döküyor ardın sıra.
Ender ziyaret ettiğim o ülkem, geliyor
Ve yerleşiyor yerine,
Acı ve tatlı
Yerleşiyor.
Tüm yel değirmenleri çıldırıyor!
Belliki onlarda ağlayışıma eşlik ediyor,
Hep bir ağızdan şarkılar,ilahiler söylüyoruz
Gidişine..


Ve dikenli böğürtlenlerin kokusu
Boş yeşil vadiye yerleşiyor
O an ,ne mi oluyor?
Çocukluğumu yakınlaştırıyor,
Sanki tüm bedenim
Çoğlarak bir film şeridinin içine sıkışmış,
Kuşlar özgür olmalı,
Ülkem özgür,
Rular özgür,
Ve hiç bir beden sürgünleşmemli,
Anılar hiç bir zaman hazan yaprağının
Acı istilasına uğramamalı.
Çocukluğumu çıkarıyorum oracıktan,
Köprücük kemiklerim canımı yakıyor
Sanki bana ait değillermişcesine,
Un ufaklaşıyorum;
Sanki karanlığa benden önce gitmişler gibi
Yorgun ve ıslağım,
Artık gitmek istiyorum,
Mavi ülkemin gün batımına.
____Şair Meral&Meri___
        25/06/2012/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder