Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

6 Haziran 2012 Çarşamba

Soledad Bravo - Violin de becho Méral Méri-ISSIZLAŞARAK GELMEK

-ISSIZLAŞARAK GELMEK-
-
Oysa beni düşündüğünü
benim de seni düşündüğümü
biliyorduk ikimizde.
Neler olacaktı ki,bize?
Bana gelme yolların kapalı mıydı?
Kanıyor kaldırımların,
aklımız kanıyor.
O kayıkçılar bizim viraneye gelir mi sence?
Cevapsız mektuplarımız var;
Bilirsin işte ,açılmamış zarflar.
Oysa biz,bize ulaşmak için
bir yol devirmeliydik.
Ya da yel değirmenleri delirmeliydi-
Ya da,bir devrim olmalıydı,
buzullarımızda güpegündüz.
Soyunmalıydık tüm yalnızlıklara,
soykırımlarımız talan olmalıydı.
Yeniden inşaat halinde bir ev kurmalıydık belki.
Oysa beni düşündüğünü
benim de seni düşündüğümü
biliyorduk ikimiz de.
Issızlaşarak gelmek,
Islanmak gecenin ayazında,
belki vakitli bir yalnızlık olcak bu,
belki de çok vakitli bir kalabalık bize.
Meral Meri
      /26/01/2012/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder