Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

10 Haziran 2012 Pazar

PARLIAMENT Sinema kulubu orijinal muzigi (PARLIAMENT CINEMA CLUB)

...
Ya Öz Güven Yada Kokulu Mum 

Sürekli mızmızlanıyordum 
Hayat karşısında 
Öz güven sorunuda yaşıyordum 
Ama sıradan günlerimde 
Sıradan bir dostum "bana çok yakın bir dosttur "
Kendisi şöyle demişti bir gün 
En çok ne seversin?
Bende ,kokulu mumları demiştim
bunun üzerine dostumla birlikte tüm alışveriş mağzalarını ziyaret ettik
Bizi uzun zamandır görmediklerine oldukça üzülmüşlerdi :))
Ve bir sürü kokulu mum alıp en yakın sahile gittik
Ilık bir yaz akşamıydı
Tüm çevremize yüzlerce mum yakıp 
ve orada olan tüm insanlarada bu kokulu mumlardan verdik onlarda 
bize eşlik ettiler ve en sevdiğimiz şarkıyı çıldırmış gibi
bağıra bağıra söyledik .
İşte o gece bir kutunun içine sakladığım öz güvenimi 
tekrar ortaya çıkarttım 
hemde binlerce kokulu mum eşliğinde 
ve o muhteşem dostum 
şöyle söylemişti 
Ya özgüven yada kokulu mum seçmelisin
Bende şöyle demiştim 
Her ikisinide alıyorum:))
____________________________Méral&Méri
(HOŞGELDİN ÖZGÜVENİM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder