Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

30 Haziran 2012 Cumartesi


-SAMAN SARISI -


-

Biliyorum istemiyorsunuz kalemimi
Biliyorum kabir azabı çekecek harflerim

Hastalandım işte sonunda
Ruhumu yakan cılız bir kibrit çöpü

Yalancıyım kendime büsbütün,
Bütün kelimelerim kirleniyor

Bende yok oluyorum istemeden,
İstemeden gidiyorum saman sarısı günlere

Biliyorum endişe duyuyorsun
Duruyorsun karşımda ama engel olma

Olumsuzluklar yüklüyken sakın benden,
Saklan hatta saman sarısı günlere

Eşlik et desem ,çokmu şey istemiş olurum senden?
Nasılsın bilmem,benide bilmem..

Sakla beni saman sarısı günlere
Eller bulmasın sakla,sakla beni

Sence kırılmam mı gerekiyor?
Rahatsızım çok ,çok hasta kalemim ve harflerim

İyleşirmi bilmem,
Fazla karanlıkta kaldılar

Sakla beni ,saman sarısı günlere
Güllerde olsun ,koksun sakla beni  son nefes gibi sakla.

_______Şair Meral&Meri_______
              28/06/2012/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder