Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

16 Nisan 2018 Pazartesi

Meral Meri / Ben Kirlenirken Işıklar Niye Sönüktü

Dün görmüştüm sizi hanımefendi, Alexanderplatz meydanında,
Yağmurdan korunmak maksadıyla şemsiyenizi açmıştınız.
Nasıl bir yağmurdu o umutsuzluk gibi, bizi katlediyordu;
Bütün kirimizi- pasımızı söküp kanalizasyona akıtıyordu.
Ben oracıkta sırılsıklam sökülmüştüm sizden,
Nasıl hatırlamam sizi
Bütün kirin- pasın içinde
Ayıklanana değin yitip gitmiştiniz gözden.
Şimdi burada berrak bir pamuk şekeri gibi,
Hala karşımdasınız;
Dün şemsiye çalmıştı sizi benden-
Bugün ise berrak bir şeker ipeği.
Bir yılbaşı gecesi daha bitmişti saygıdeğer hanımefendi,
Anlayamazsınız:
Birkaç saatin içinde her türlü kalabalık ışık olup da aynı suretle nasıl oluyorsa sönmek zorunda kalışımı...

Meral Meri / Ben Kirlenirken Işıklar Niye Sönüktü

17.04.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder