Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

8 Nisan 2018 Pazar

Meral Meri /Son Gezinti

Sana dokunabildiğim kadar gerçeğim.
Geçmişin çimlenmesi kadar da büyük bir endişe...
Gelecek kadar canlı ve saydam...
Her gün yeniliyorum kendimi;
Bakışlarınla her gün her gün, yapıyorum bunu-
Her gün sevilen yüzüne bir kelebek konduruyorum.
Ellerini avuçlarımın arasına alıyor,
Gerçek nefesler çoğaltıyor,
Tamamlıyorum remi,
Sana dokunabildiğim kadar.

Bütün kuşlar yuvalarında ölürken
Ben herhangi bir ağaçtan düşüp-
Kanatlarımı kırmak istiyorum;
Sağa sola çarpmadan tek bir ses için-
Derin sulara gömülürken,
O sesi duymak istiyorum;
Sana dokunabildiğim kadar
Sisler içinde...

Meral Meri /Son Gezinti

09.04.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder