Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

27 Nisan 2018 Cuma

Meral Meri /Diktatör

Ben başına buyruk severim her şeyi;
Dik başlı, burnunun dikine dikine,
Kalbe dokuna dokuna, kıra kıra, severim her şeyi;
Böler, çarpar, eşitler toplarım,
En son yine de dökerim her şeyi...
Geriye dönüp baktığımda ise görürüm:
Çoğunluğun içindeki tek yalancı ben olduğumu; bundandır burnum uzar gider... yine bir yalana daha konar...
Budan dolayıdır ki o kalabalığın içindeki tek ve sağlam duruşum...
Ben işte tam olarak böyle severim her şeyi;
Bu yüzdendir ki benim adım monarşi -benim adım faşizm- benim adım diktatördür...

Meral Meri /Diktatör

27.04.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder