Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

30 Nisan 2018 Pazartesi

Meral Meri/ Deniz Fenerine Yolculuk / Unutulmamak İçin

Sevgilim, keşke sana şunları diyebilseydim: Esasen hayat, masum bir trene binmiş- masum bir yolcudan başka hiçbir şey değildir.
Ve yine sana diyebilseydim: Bu Tanrı'nın mucizesi, ancak umutla barışıktır - umutsuzlukla değil...
Umutsuzluk biz de dizboyu, umutsuzluk bizi öldürmüş, umutsuzluk cehennemi görmekte şimdi diyebilseydim...
Şunu da diyebilseydim sana: Bizim elimizde yazılmış; sevdaya dair, özleme dair, kavuşmaya dair ve umuda dair yırtılmış; ufak tefek, küçük küçük kalmış...
Tükenmiş, vazgeçilmiş mektuplar olmasaydı da
Aşka yazılmış; kavuşmayı talep etmiş ve çalışmış bir emek-gerçek bir emek sarf etmiş...
Ulaşılan, okunan, okşanan, sevişen tebessüm dolu mektuplarımız olsaydı demeyi isterdim sonsuz bir sarılışla sana.
Şimdi ben burada; çok uzakta o trenden pek uzakta parpak uçlarıma- izlerime veda ederken...
Bir prens sana doğru gelip, şunları fısıldayacaktır: Bir gül çalısı bulut gibi yumuşacıktı; fakat sevginden oldukça uzak...
Yalnız, soğuk, siyah ve maviydi diyecektir sana.

Meral Meri/Deniz Fenerine Yolculuk / Unutulmamak İçin

01.05.18.İst

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder