Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

19 Nisan 2018 Perşembe

Meral Meri/Deniz Fenerine Yolculuk/ Nazik Bir Aylak Gibi Seni Sevdiğimi Keşfedeceksin


Benim nelerden beslendiğimi sen bilirsin: Dokunduğum her şeye restorasyon yapmakta üstüme yoktur,
Bilirsin buna geç kalmayı hiç sevmem.
Yine de merak ediyorum nazik bir aylak gibi,sen de benim sevgimden misin?
Biliyorum, benim bunu sormaya hakkım yok ama bir çingene de değilim.
En esaslı sığınağımız öğrenmek ve değerli olmaktı bilirsin.
Tereddüt, bizi zincirlere vuruyordu- çok lüzumsuz bir hareket gibi, karşımızda duruyordu.
Yine bilirsin ki; sevgiye inandığında inançlı da olursun- serpilmiş lavanta rengi gibi.
Hadi, beni yerin yedi kat dibinden çıkar şimdi nazik bir aylak gibi.

Meral Meri/Deniz Fenerine Yolculuk/ Nazik Bir Aylak Gibi Seni Sevdiğimi Keşfedeceksin

19.04.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder