Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

17 Nisan 2018 Salı

Meral Meri /Haziran Kağıtları / Altın Otu

Bir yerlerde kaybolmuş bir şiirin izini arayan bir gün ışığı oldum.
Bir ipin ucundan koşan bir düğüme değil,eğlenebilen bir kedicik oldum.
Bir ağacın yıkılan evinin yasını tutarken bir kalemin de serveti oldum.
Nasıl oldum:
Yaşama en sevdiğim sevgilime dokunur gibi,
Hiç bocalamaksızın sarıldım.
Bu aşk gece karanlıkta ıslık çalıp yürümeye çok benzerdi...
Nasıl benzerdi:
Coşkuyu, özgürlüğü, huzuru yeni doğmuş bir bebeğin umudunda bulmak ne kadar doğalsa
O kadar tebessüm ederdi benim hürriyetim.
Ancak ezinçsiz diyemem.
Nasıl diyemem:
Kaybolmuş o şiirin izini ,o ağacın yıkılan evini- düğümlere bakarken kafesini atan o insanı yanımdan hiç ayıramam;
zira bu kadar tebessüm ederdi benim yapay hürriyetim...


Meral Meri /Haziran Kağıtları / Altın Otu

18.04.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder