Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Şubat 2012 Salı

______akordeon____

siyah beyaz bir gündü,
Sen Nehri ,sanki ağlıyordu fazlasıyla derindi,
gözlerimi alamıyordum,
elimde ki,az buruşmuş mektuptan
evet bu bir veda mektubuydu.
O gitmek istemişti,
Kimliksiz kadın olmayı seçmişti!
tıpkı Sea Life Akvaryumu'nda yüzen bir siyah yüzgeçli köpekbalığı gibi,
evet onu benzettiğim tamda buydu,
güçlü kadın ,güçsüz bir erkek...
vedalaşmak bile gereksiz diye düşünmüş!
mektupta az ve öz ,
ve acımasız bir uslup ile,
sen ve o lanet olasıca akordeon'un yeterince siyah ve beyazsınız.
İşte bana aynen bunu yazmış,
O kimliksiz kadın,
halbuki anlamamış beni...
zavalı Sea Life Akvaryumu'nda yüzen  siyah yüzgeçli köpekbalığı,
olmak daha anlamlı sanırım onun için..?
evet bugün burda olmam gerekiyordu sanırım ,
Sen Nehri'ne gözlerim siyah ve beyaz dalması gerekiyormuş,
ve biliyormusunuz çok ucuz daldı?
gözlerim tabiki,onlar ucuz birer akordeon'lar
sizin hiç hayatta,
vazgeçemeyeceğiniz bir şeyiniz varmı,
diye sorsalardı eğer,
cevabım şu olurdu,
kimlikli bir akordeon,
evet ben bundan vazgeçmeyi asla düşünmezdim,
siyah yüzgeçli köpekbalığı..!
___Şair Meral&Meri___
/06/12/2011/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder