Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Şubat 2012 Salı

_____Mucize____

Senin bana gelmen bir mucize,
Tebessüm dolu günleri sana borçluyum,
Sevişmek çılgınca ,gecenin mavisine dokunur gibi
Yıldızlar ve kumsal parıldıyor içimde,
Senin bana gelmen bir mucize,
Geceleri yatağımda ,iç gıcıklayıcı kahkahalar gibisin
Huzur tanrıçaları  kadar huzurluyum,
Bir dünya delilik yapabilirim senin için,
Düşüncelerine gizlenip,
Sonra bir anda saklandığım yerden çıkabilirim,
Senin bana gelmen bir mucize,
Ölü ruh yeniden neşe için de,
Orkideler yeniden açıyor ,
Ohh derin bir nefes çek içine,
Orkideler göz kapaklarına yerleşsin,
Gölün üzerinde çıplak ayaklarla yürüyor gibiyim,
Sen ve ben birer yaprak gibiyiz,
Sen ve ben var olmak üzereyiz özümüz de,
Sen bir mucizesin ,
Ve biliyorum ki,bir çok mucizeyi getirme şansın var..!
____Şair Meral&Meri___
/06/12/2011/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder