Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Şubat 2012 Salı

Vadi

Vadide usulca uyuyordum kimmiyim ben?
Sokrates,yutkunmaya çalışıyordum verdiğin acıları;
Daha beter nasıl olabilirdimki,çamura saplandım;
Saplantılı düşüncemden, vazgeçseydim eğer,
Bir Zambak ,vadide bir çimen olabilirdim;
Ama uzun göllerin ardında kalan bir hayat vardı !
Ben onu istiyordum "O hayatı ve seni"
Bilmiyordunki,düşüncesizliğimin siyaha vuran derin dalgasını ,
Bilmiyordun sana bağlı yeminlerimi;
Şimdi yeminlerimi çözemem ki,hem çözsem ne değişecek?
Hayat gene eski hayat, yenilenecekmi sanki?
Bin derece fersah olasım var hani;
Gitmek gerek ,gitmek ve uzaklaşmak senden..!
____Meral&Meri______

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder