Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Şubat 2012 Salı

MAHKUM

Yeterince bende, dünya'm;
Yeteneksizliğimin gölgesin de,
Esirli ,sürüngünlüğüm de, mahkumum..
Kendi cezamı kendim veriyorum..
Ne bir mahkeme var ortada;
Ne bir yargıç,
Ne de,bir avukatım var..
Müebbet hüküm giydiriyorum kendime,
Yalan,yanlış ne önemi vardı?
Sorgu oda'sında
Kaç kez itiraf ettim,
Seni ne çok sevdiğimi;
Senden ne çok geçtiğimi,
Bak ben suçluyum,
En ağır suçu işledim,
İdamlık bile olamadım,
Ne acı!
Hani olsaydım,
ölür ve dinerdi acım.
Kanım düşmez ,eline korkma!
Yenildim,yeminimi de,bozdum..
Yeterince  kayboldum;
Yeterince kendimden geçtim..
____Şair Meral&Meri___
        /21/01/2012/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder