Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Şubat 2012 Salı

-BEN KÜÇÜK BİR KIZ ÇOCUĞU-

-
Ben küçük bir kız çocuğuyum,
çok şeyleri sevebilme yeteneyim var...
Çok şeyleri yaşamışlığım;
Ben küçük bir kız çocuğuyum ,
bilmecelerden nefret ederim ...
En sevdiğim şey deniz kabukları toplayıp ,
sonra o deniz kabuklarında yeni dünyalar keşfetmektir...
Bazen ,hatta çoğu kez
ölümün bizi bir günlüğüne
misafir ettiğini düşünürüm.
başımız sıkıştığında
dilenci olmayı düşlediğimde,
olmuştur.
Tuaf değil mi?
Başı sıkışınca dilenci olmak...
Ne alaka?
Siz hiç dilenirken göz yaşı döktünüz mü?
Dilenci değilsiniz ama bazen öyle bir an gelir ki,
avuçlarımızı utanarak açarız ,zora ki açarız.
Neden?
Çünkü sevgi esasında dilenmektir.
Ben küçük bir kız çocuğu ,aşk yitirmiş,
sevgiler yitirmiş,ölümler görmüş,
hatta çoğu kez ölmeyi denemiş,
küçük bir kız çocuğu.
Şimdi terazide olmak güç müdür?
Hayır asla ,biliyorum ki,
mükâfat erişilmez değildir.
Hiç umudunuz kalmadığı an size bir gece yarısı ,
sihirli değneyinin ucuyla sunar,
siz uykunuza daldığınız an
tatlı bir rüyada olduğunuzu sanırsınız ki,
bu uyku hali değildir ,keza uyanıksınızdır.
Bir merdivene tırmanır gibi sevgi ve aşkı,
iyiliği ,güzelliği yakalamak adına,
sunulan tüm dünya renklerine erişirsiniz ...
Ben küçük bir kız çocuğu
ben sana eriştim AŞKIM...
SENİ ÇOK SEVİYORUM...
______Meral Meri__________
/03/02/2012/_________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder