Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Şubat 2012 Salı

İRAN'LI ŞAİR

Yanık sesi duyulurmu dersiniz?
Ülkeler ve o ülkelerin çocuk zihinleri,
Duyarmı çaresizliğimi?
Ben İran'lı şair
Az ve öz konuşan ,
Çocuk mürekkepi sunuyorum size;
Size sizsizliğinizi;
Unutulmuşluğunuzu hatırlatmakla hükümlüyüm...
Ben gururlı bir şair,
Varım yoğum siz sözcüklersiniz;
Harfler dans ediyor baş ucumda,
Yanık bir türkü gibisiniz,
Hani az uyuyan cinsinden,
İran'lı şair aşık olmuş;
Olmuşta yolcu dolmuş içime,içinize
Akıyor kanlar hep;
Hep ölüyor en fakirimiz,
Pencere kenarında hasretten ağır bir bekleyiş;
Ağıt bir bekleyiş, ağır adımlarla geliyorlar;
Ağır kan yüklü bedenler,
Kopuyor bir çığlık,
O bir ana gözyaşı...
İran sokakları yanıyor,
İran al gelin olmuş,
Hurmalar dağıtılıyor meydanlar boşken..!
Yardım ,yardım ,yardım sesi yükseliyor;
En bilgili başımıza,
İran'lı şair Umman açıklarında tayfa,
Üzerime geliyor Hazar denizi;
Hiç bukadar boğulmamıştım,
Ve hiç bukadar ben olmamıştım siz de,
İran bukadar yastaiken,
Ben hiç bukadar,
Karalar bağlamamıştım şiirlerime,
İran'lı şair diyorki,
Ülkeler kardeşlikten öteye geçmeli,
En az kırmızıyı gördüğümüz kadar;
Beyazı görmeyi bilmeli kendin de.
__Şair Meral&Meri__
/26/11/2011/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder