Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Şubat 2012 Salı

Parisienne

Bir şeyler var olmayan şeyler,
olana da,dokunulmayan şeyler..
Tamam ulaşmak için hareket şart..
Görüyorum,araştırıyorum;
Okadar ki,ezberim de, her şey
Ama okadar benden uzak..
Bak yine bir mevsim daha geçiyor;
Tam ortasında şekerleme yapıyorum,
ulaşamadığım,uzaklaşırken yakına aldığım,
bir sahne..
Ohh..derin bir nefes;
Nefese karışan kış kosu..
Biliyorum orda olacaksın;
Dünya'nın son anına dek,
Duyuracaksın sesini,
çığlıkların olacak,
ben seni tam burdan işiteceğim
ve inatla gel gel,diyeceksin bana..
Ben bir şekil de, gelme vaadleri sunacağım sana;
Bahaneler sunacağım belki,
Ama sen de,en az benim kadar biliyorsun,
sana hayran oluşumu..
Sen sakla kış'ını ben üşümek için geleceğim ,
bir gece yarısı,belki,güneş'in ortasın da...
____Meral&Meri__
      /19/01/2012/parisienne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder